منجیر

منجیر
نگین سرسبز کجور 
قالب وبلاگ
نويسندگان
چت باکس


سروران گرامی ، آنقدر شوق لقاءالله به من دست داد که حتی توان نوشتن یک وصیت نامه را ندارم . نمی دانم از کجا شروع کنم و به کجا ختم کنم و از چه دری وارد شوم و از کجا خارج شوم . اگر از الطاف خداوند کریم بنویسم که در یک صفحه یا دو صفحه نمی گنجد . به هر حال خدا را شکر که این نعمت گران بها را به من عطا فرمود . همان نعمتی که رسول خدا (ص)می فرماید از هر نیکویی ، نیکوتریست مگر شهادت در راه خدا.

ای معبود ! ای معشوق ! حجات هایم را بدر . قفس هایم را بشکن . زنجیر هایم را پاره کن تا به سوی تو پرواز کنم . به طور یقین درک کردم که شهادت تصادفی نیست بلکه سعادتی است بس بزرگ که خداوند به بندگان خالص خود عطا می نماید و شما ای پدرم اگر در طول عمرم به شما اذیت کردم حلالم کنید .

پدر جان : استقامت و شکوفایی داشته باش . صبر پیشه کن و با خدا باش که خدا با شماست . و همیشه به یاد این آیه از قرآن باشید که می فرماید : ان الله مع الصابرین .(( همانا خدا با صابران است . ))

و شما مادر مهربانم : مادرجان می دانم که شما خیلی برای من زحمت کشیده اید و با چه گرفتاری مرا بزرگ کردید . مادرجان خوشحال باش و خدا را شکر کن که این زحمت های شما هدر نرود و باید افتخار کنی که این سعادت را داشتی که که فرزند خود را مثل علی اکبر (ع) فدای اسلام کنی. اگر در طول عمرم به شما بدی کردم مرا عفو کنید و اما شما ای برادران ، اصلحه خونیین مرا از زمین بردارید و تا پیروزی نهایی راهم را ادامه دهید و پشتیبان ولایت فقیه باشید و باهوش باشید و خدایی نکرده کاری نکنید که با حرکات شما دشمن سوء استفاده کند و همیشه استقامت داشته باشید و صبر پیشه کنید .

و چند سخنی با خواهرانم : اولا اگر از من بدی دیده اید حلالم کنید . ثانیا صبر داشته باشید و از مهمانهایم که به محل تشریف می آورند خوب پذیرایی کنید . برای من گریه نکنید زیرا شهادت ، سعادت است . تنها  آرزوی بنده این بود که شهادت در راه خدا نصیب من شود و باید افتخار کنیم که برادرتان مثل علی اکبر حسین (ع) فدای اسلام و قرآن گردید .

و سایر خواهرانی که وصیت نامه مرا می خوانند و گوش می کنند ؛شما را به خون نا حق ریخته شهیدان قسم که حجاب اسلامی را رعایت فرمایید .

و ای خواهرم : خون از من ؛ حجاب از تو  و با حجاب خود پاسدار خون شهیدان باشید همان طوری که برادر تو با خون خود راه حسین (ع) را ادامه داد و تو ای خواهرم با حجاب خود راه زینب (س) را ادامه بده و زینب زمان ما باش و با حجاب خود از خون من نگهداری کن .

و سلام بر تمام سرورانی که این وصیت نامه را می خوانند و یا گوش می کنند . سروران عزیز، خیر مقدم به شما می گویم که لطف کردید و با من عهد و میثاق بستید که اگر تو نیستی جایت را پر خواهم کرد و این را بدانید که شهادت؛ تصادفی نیست بلکه سعادتی است که خداوند کریم به بندگان مخلص خود عطا خواهد کرد . و خوشا به سعادت کسی که در راه الله و برای الله و به خاطر الله شهید شود .

ای زندگان زمین ؛برای ما اشک نریزید . ما زنده و جاویدانیم بلکه برای خود گریه کنید

برادران مسلمان ، باید این انقلاب به دست امام عصر(عج) داده شود و این احتیاج به بینش و روشنفکری شما دارد و انقلابی که با خون هزاران شهید بر پا شد هیچ وقت از بین نخواهد رفت . سفارش من به معلمین این است که فعال تر باشند و دانش آموزان را مکتبی تحویل جامعه دهند . در ضمن مرا در امامزاده سلیمان دفن کنید.

 شهید حسن محمدی منجیری


نظرات شما عزیزان:

محمدی فیروز
ساعت1:03---13 بهمن 1392
رفیقانم دعا کردند ورفتند

مرازخمی رها کردند ورفتند

یادوخاطره ات دردل وجان ماست خداگواه است که دائم به یاد شما وشهید سلیمان خواجوی ام

ازمدیرمحترم وبلاگ بی نهایت ممنونم گویا گمشده ام رایافتم.موفق وسربلند باشید

به امید بهترین ها


علیرضا
ساعت22:39---1 مرداد 1392
تو به خاک افتادیو کمر عشق شکست

مادر ایرانی
ساعت16:32---26 آذر 1391
روحش شاد.

حسین
ساعت13:28---17 ارديبهشت 1391
با سلام خدمت مدیر وبلاگ روستای منجیر. از وبلاگتون خیلی خوشم اومد مخصوصا از متن وصیت نامه . بسیار عالی بود با اینکه این شهید سن کمی داشت ولی خیلی زیبا در مورد حجاب به خواهران زمانه اش توصیه کرده . چه خوبه که این جمله رو به دیگران هم انتقال بدیم . روحش شاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:شهید,وصیت نامه,حسن محمدی منجیری,دفاع مقدس,منجیر,کجور,مازندران, ] [ 13:21 ] [ مدیر وبلاگ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به دهکده ییلاقی منجیر خوش آمدید . با ارسال عکس ها, خاطرات,مقالات و اشعار خود پیرامون روستای بکر و دیدنی منجیر ما را در جهت بهتر شدن وبلاگ یاری فرمایید . ایمیل : manjirvillage@yahoo.com
امکانات وب

آمارگیر حرفه ای سایت